کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین تصادف منجر به مرگ اسکوترهای برقی در اسپانیا

به گزارش سافت گذر، حتی جدیدترین روش‌های حمل‌ونقل نیز بدون خطر تصادف نیستند. این‌بار یک اسکوتر برقی موجب مرگ یک شهروند اسپانیایی شده است. این زن کهنسال با برخورد اسکوتر الکترونیکی دو مرد جوان نقش بر زمین و سپس کشته شد. حال سؤالی که به وجود می‌آید این است که آیا ما با شیوه‌های جدید حمل‌ونقل امنیت کمتری داریم؟

اسکوترهای برقی اسکوتر دوچرخه اسپانیا

این تصادف ناگوار در ماه آگوست و در شهر بارسلونا و شهرکEsplugas de Llobregat رخ داد ولی چند ساعت پیش جزئیات آن منتشر شده است.

آنطور که روزنامه اسپانیایی El País اعلام کرده، چنین تصادفی برای اولین بار رخ داده است. کشته این اتفاق یک پیرزن 90 ساله است که هنگام پیاده‌روی در خیابان مورد اصابت اسکوتر برقی با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت قرار گرفت که این وسیله از روی او رد شد و چند روز بعد از دنیا رفت. دو مرد جوان که در حال راندن اسکوتر بودند، متأسفانه در پیاده‌رو اقدام به رانندگی می‌کردند.

این تصادف هم‌اکنون در دادگاه مورد بررسی قرار گرفته است تا قوانین لازم برای استفاده از اسکوترهای برقی اعمال شود.

در ایالات متحده، سه نفر به خاطر استفاده از اسکوترهای برقی کشته شده‌اند که البته این افراد خودشان راننده بودند.

حمل‌ونقل جدید؛ قوانین جدید کجا هستند؟

تعدد اشکال مختلف حمل‌ونقل که با سرعت در حال گسترش هستند نشان می‌دهد که باید قوانین جدیدی برای آنها وضع شود. همچنین باید مقامات مربوطه نیز کنترل آنها را به دست گیرند تا تلفات بیشتری ندهند.

اسکوترهای برقی اسکوتر دوچرخه اسپانیا

برخی از شهرهای دنیا هم‌اکنون قانونی وضع کرده‌اند که به اسکوترهای برقی و دوچرخه‌ها اجازه می‌دهند نهایتاً 30 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشند که البته با توجه به محلی که در آن قرار دارند، کمتر نیز خواهد شد. ضمن اینکه امکان حرکت آنها در پیاده‌روها اصلاً وجود ندارد.

این یک واقعیت است که روش‌های جدید حمل‌ونقل باعث کاهش آلودگی هوا می‌شوند ولی همین وسایل مطمئناً می‌توانند در صورتی که قانون مشخصی برایشان وجود نداشته باشد خطرآفرین باشند.

شما در مورد وسایل جدید حمل‌ونقل چه فکر می‌کنید؟ آیا باید محدود شوند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43556 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/09/09 تعداد مشاهده: 1846
سافت گذر